بیمه عمر میخوام چون....
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

من میخوام بیمه زندگی داشته باشم چون.....؟؟؟

(بعضی از دلایل جالب بیمه عمر)

-میخوام موقع بازنشستگی بی دغدغه،راحت و با درامد بالا استراحت و زندگی کنم

-نمیخوام موقع بازنشستگی واسه گذران زندگی مسافرکشی کنمیا برم دنبال شغل دیگه

-من کسی را ندیدم بعد بازنشستگی حقوق بازنشستگی مناسبی دریافت کنه

-میخوام با همسرم به جاهای دیدنی برم

راستش با پول یکجا که از بیمه میگیرم میخوام واسه عروسی بچم غافلگیرشون کنم و بهشون آپارتان هدیه بدم

-من مسئولیت پذیرم دلم نمیخواد در نبودم خانوادم محتاج دیگران باشند

-بیمه عمرو میخوام چون اتواتیک وار بهم پس انداز و سرمایه گذاری را یاد میده راستش مجبورم میکنه از خرج های غیرضرروری بزنم عوضش پس انداز کنم

-راستش به این نتیجه رسیدم انسان بدون سرمایه گذاری فقط زندگیش بخور و نمیر  میگذره تا سرمایه گذاری نباشه آدم به جایی نمیرسه





:: موضوعات مرتبط: بيمه عمر , ,
:: برچسب‌ها: بیمه , دلایل , داشتن , بیمه , عمر , کوثر , سرمایه گذاری , نارمک , هفت حوض , آینده , فرزند , بچه , بیمه کوثر , fdli , fdli ;,ev ,
:: بازدید از این مطلب : 656
ن : روستایی
ت : 25 / 3 / 1395
.
مطالب مرتبط با این پست

موضوعات
دسته بندی محصولات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی